1. aug. 2008

Meg og alfabetet

Jeg har blitt tagget av hobbyentusiast, så nå skal jeg alfabetisere meg selv:

A - Adjunkt
B -
Bodø frimalerforening
C - Ciro. Hobbybutikken "min" på Trekanten
D - Døden fra Lübeck. Jentebandet jeg hadde min korte bassistkarriere i på 80-tallet:)
E - Engelsk er jeg dårlig i :(
F - Fjerde og første klasse. Avsluttet med fjerdeklassen "min" nå i vår og begynner med "ny" førsteklasse til høsten.
G - Gitar. Lærte å spille litt gitar på lærerskola. Har ikke rørt den siden :(
H - Høy - gøy på landet :)
I - Indigo, eller Kunstgruppa Indigo heter den nystartede foreninga jeg er med i
J - Juggel. Det er ikke gull alt som glimrer, men pent kan det være!
K - Katter. Luna, Tsuki og Belle heter de 3 kattene våre. I skrivende stund har vi i tillegg 5 små som venter på nytt hjem. Bor du i Salten og er ute  etter kattunge er det bare å si i fra :)

L - Løp, hvor jeg vokste opp 
M -
Maling
N - Nilsen, pikenavnet mitt
O - Orden - tja kunne skåret bedre der ja...
P - Pixies, ett av mine yndlingsband
Q - Quilting har jeg bare prøvd meg litt på
R - Ravelry, ett av mange steder jeg er innom daglig
S - Skriftemål er tema for utstillinga Kunstgruppa Indigo skal ha i august
T - TV! Hmm, bruker alt for mye tid på å titte på den ja!
U - Unger. Jeg har tre flotte unger :)
V - Videregående skole - Har vært innom opp til flere linjer: Kjole og draktsøm, Tegning, form og farge og Grafisk formgiving, men tror du jeg klarte å gjennomføre 3 år? Nei...
W - Waterboys kommer til Parken! Gleda mæ masse!
X - XTCs "Dear God" var inspirasjon til bildet "Brevet" som ble malt til utstillinga Skriftemål 
Y - Yndlingskaffedrikken min; Caffe Latte med nøttesirup
Z - ZZZ - Søvn er noe jeg får alt for lite av!
Æ - Ærlig
Ø - Ønsker - har mange av dem ja :)
Å - Årgang 1965... Hm man drar på åran!

Ingen kommentarer: