7. mars 2007

Utfordring

Figgapia har en utfordring på bloggen sin, og den måtte æ jo ta :)

Dersom du leser denne er du hjertelig velkommen til å ta utfordringen selv.

Fire jobber jeg har hatt:
Dagmamma
Vaskejobb
Assistent i barnehage
Lærer

Fire filmer jeg kan se om igjen:
Den fabelaktige Amélie fra Montmartre
Moulin Rouge
Gjøkeredet
Frida (Filmen om Frida Karlo)

Fire steder jeg har bodd:
Løp (Bodø)
Brønnøysund
Ankenes
Bodø

Fire TV-serier jeg liker:
House
Grey's Anatomy
CSI
Six Feet Under

Fire matretter jeg liker:
Scampi i tandoori
Pinnekjøtt
Frityrstekt scampi i sursøt saus
Taco

Fire nettsteder jeg besøker daglig:
Yahoo-mailen min
Hobby boden
Hobby forum
Bloggen min

Fire ting jeg vil gjøre før jeg dør:
Reise masse!
- Huff dette var vanskelig!
Bli bestemor - og skjemme bort barnebarna!
Sy brudekjole til i alle fall ei av døtrene mine
Male et mesterverk :)

Tar mæ den friheten og utvide denne med
Fire bøker jeg liker:
Markens grøde av Hamsund
Historien om Pi av Yann Martel
Alkymisten av Paulo Coelho
Kjøkkengudens kone av Amy Tan

Fire plater man bare må eie:
The Clash - London Calling
Nick Cave - The Best of Nick Cave and the Bad Seeds
Pixies - Best of Pixies
The Waterboys - This is the sea

5 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for besøk på bloggen min :) Det var koselig at du også la igjen en kommentar.
Da stikker jo selvfølgelig innom deg også.

Likte lista di..kunne nesten ha vært min den der.....utenom bosted og det her med sying....det er ikke helt min sterke side....

Ha en fin dag

JULIEK sa...

Hei beate. Så koselig du likte tiltaket med julemessen for kattene. Blir spennende dette for det er første gang vi gjør det, men meningen er å ha det hvert år. Det er en fin måte å skaffe penger til kattehjemmet på. Jeg har jo to katter selv fra dette kattehuset + to andre hjemløse, så her er det fult opp. Koselig at du også har katt. Ha en fortsatt fin dag : )

Muffin sa...

Huff - at jeg skulle se dette. Men jeg får vel bare ta utfordringen!

Anonym sa...

Innom og titter hos deg. Imponert over maleriene dine.
Ha en fortsatt fin dag!

Anonym sa...

Så gøy at du tok utfordringen etter meg. Og stilig at du utvidet den litt, det hedde jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Skal titte litt mer i bloggen din, ser mye bra her.