10. feb. 2008

Februarpulsvanter


Stor sorg! Jeg er fri for pc etter at min fikk en tur i gulvet :(
Så det er så som så med oppdateringer.
Har tatt bilde og sent fra mobilen, derfor er bildet så lite.
-------
Oh sorrow!
My labtop is broken after a drop on the floor :(
Have taken the picture and sent it from my mobile, therefore the size of the picture.


Har strikket februarpulsvantene i pulsvarmeralongen .
Pulsvantene er strikket i "Topp't tå".
Broderte og heklet pynt med delt tråd, to av fire tråder.
-------
Have knitted february handwarmers in pulsvarmeralongen .
They are knitted in "Topp't tå" from Gjesdal.
The decoration is embroidery and crochet with two of four threads of the yarn.

3 kommentarer:

Anonym sa...

takk for kommentar i bloggen min. :) kjedlig å være uten pc kan jeg tenke meg.. man blir ganske avhengi.. søte pulsvarmere. :)

Gry sa...

Så søte pulsvamere, så flittig du er. : )

Anonym sa...

Så fine pulsvarmerne ble ensfarget. Tror kanskje at jeg "stjeler" den ideen hvis jeg får lov.

Jeg drepte min laptop med et glass vann, så der er vi i samme båt. Kjempesurt å være pc-løs. Håper de lar seg fikse da. Ha en god uke!