16. sep. 2008

Knitter's treasure swap - Ravelry

Garn-swap

Jeg fikk en fantastisk flott pakke av badmonkey, min Knitter's treasure swappartner.
Sjekk det søte kortet! Jeg fikk noe nydelig garn; Ranco Multi av Araucania, Jitterbug av Colinette and Supermerino av Artyarns. 
-----
I got a fantastic package from badmonkey, mine Knitter's treasure swap partner.
Isn't the card cute? I got some lovely yarn; Ranco Multi by Araucania, Jitterbug by Colinette and Supermerino by Artyarns.

Maskemarkøra-swap
Hun hadde laget maskemarkøra til meg. Hennes første!
Hun må jo ha et lage-maskemarkørlagertalent!
-------
She had made me some stitch markers. Her first!
She has making-stitch-marker-talent!

Gottogmere - swap
Jeg fikk noe fargerikt og spennende gotter, Ei sudokubok, vindusklistremerke,handkrem for strikkere og neglfil for strikkere. Utrolig hva de har over there! 
-------
I got some colorful candy, a hard sudoku book :) window sticker, knitters hand balm and nail file for knitters. Amazing what they have over there!

Ingen kommentarer: