4. jan. 2009

HAPPY 1st ANNIVERSARY, MA!!!

And the winner is...

Dette er hva jeg vant i Happy 1st Anniversary i Monthly Adventures-gruppa inne på Ravelry!
Jeg vant et blad, Knitting, 2års planlegger, ei bok "Things Learned from Knitting...whether I wanted to or not" og Mulled wine sachet, dvs ei krydderblanding til å trekke i varm vin, gløgg med andre ord. Gleder meg til å prøve :) Tusen takk twinsmama for den flotte premien!
1st MA anniversary premie
This is what I won in Happy 1st Anniversary in Monthly Adventures group on Ravelry!
I won a magazine "Knitting", a 2 year planner, a book "Things Learned from Knitting ... whether I wanted to or not" and mulled wine sachet. Can wait to try :)
Thanks twinsmama for the great prize!

2 kommentarer:

frksnupp sa...

Takk for besøk i bloggen min- så mye gøy du hadde vunnet! YarnHarlotboka har jeg, den er veldig morsom =)

Marit sa...

Du var jammen heldig som vant så mykje fint.