24. sep. 2007

Garn, garn, garn

Hadde ikke hatt gleden med å opplevd Norogarn "live" før jeg forvillet meg inn i en garnbutikk i Bergen i sommer.

Lot meg friste og kjøpte 4 nøster med Noro Blossom. Planen var å strikke skjerf og kanskje calorimetry til meg selv av det. Litt usikker siden det er et så pass tykt garn og jeg er en varm person...

Da Miann skulle selge Noro lageret sitt inne på HB lot jeg meg friste til å kjøpe 3 nøster Noro Silk Garden. For å være ærlig har jeg ingen anelse hva jeg skal strikke av det, men det bare var mine farger!
---
My first Noro yarn.
I bought 4 skeins (?) of Noro Blossom when I was in Bergen this summer.
Later in the fall I came over some Noro Silk Garden that Miann should sell. I couldn't resist, and I bought 3 spools. I have no idea what I am going to make of it yet, but I love the colours!

3 kommentarer:

Anonym sa...

åååå, er det der noro...*sukk*
nyyydelig *sukk igjen*

Hobbygåsa sa...

Så herlig garn! Votter og luer må vel være perfekt?

Muffin sa...

Jah det var fargan sine det! Ekte Beatefarga det der, strikk deg lue, skjerf eller sjal så skal du få se kor det kler dæ!