7. mars 2008

Heldige meg!

Besøkende nr 5000
Sjekk den flotte pakken jeg fikk, ene og alene fordi jeg var gjest nr 5000 på bloggen til Anlen.
Tusen tusen takk for pakken :)
-------
Lucky me!
I was visiter number 5000 on this blog and I got this great package.
Thank you so much :)


Jeg vant månedens tema for januar/februar
Månedens tema er ei utfordring inne på Norsk strikkeforum, og jeg vant altså denne pakken. Alt jeg trenger for å lage pulsvanter med perler. Godt jeg har prøvd meg på det da :)
-------
And I was more lucky!
I Participated in Månedens tema/monthly topic for january/february in Norsk strikkeforum and I won this pris :) Every thing I need to knit a pair of Wrist Warmers with pearls.

1 kommentar:

pip sa...

Skønt at vinde og når det så er noget man kan bruge er det jo endnu bedre. Tak for de hyggelige kommentare i mine blogge, har fundet ud af at Kong Trosteskjegg er Kong Drosselskæg, et eventyr af Grimm.En rigtig god påske til dig også.