19. jan. 2008

HV-gaver januar

På fredag fikk jeg ikke bare en, men to HV-gaver :D
Begge fra Hobbyboden, en "vanlig" og en inne på NoTroFin, dvs Nordland, Troms og Finnmark.
-------
Friday I got two secret friend gifts :D
Both from Hobbybodenfriends. One ordinary and one from the group for members who live in Nordland, Troms or Finnmark, NoTroFin.
Denne gaven med Evilla garn, sjalmønster og kort fra Oslo, er ironisk nok fra HVen inne på NoTroFin. Jeg har regelrett sikla etter slikt garn på mine bloggbesøk! Til og meg fargen er perfekt. Nå blir det sjal :)
-------
This gift with Evilla yarn, shawl pattern and a card from Oslo was ironically from my NoTroFin friend. I have often looked envious at Evilla yarn in blogs I have visit! The colour is also perfect. I am definitely going to knit the shawl :)
Hos den "vanlige" HVen fikk jeg tre nøster med herlig mykt Viking Naturgarn. Gleder meg skikkelig til å strikke med det. Det virker så mykt og godt :)
I tillegg fikk jeg sjokolade, latte, to mønster; Selbuvotter og Rosenborgsjal. Rosenborgsjalet var irriterende pent! Vurderer å omdøpe det til Glimtsjalet :D
-------
From my "ordinary" Secret friend I got three skein of Viking Natur yarn. Looking forward to knit with it. It felt really soft and good :) I also got chocolate, latte (add with warm water and drink. Taste real good) two pattern; Selbu mitten and Rosenborg shawl. Rosenborg is the name of a football team from another city so I wonder if I should rename the Shawl to Glimt shawl, after the local football team :D
Any way I am planing to knit it because it was really beautiful!

Ingen kommentarer: