2. jan. 2008

Mer hemmelig venn

Har meldt meg inn i nytt forum; Arctic Scrapbooking,
så da må jeg jo vise at jeg har laget kort jeg og :)
Som dette kortet, som jeg sendte til min hemmelige venn i Hobbyboden.
Beklager den dårlige bildekvaliteten av kortet, den ligger i en pose...
-------
I have registered for a new forum; Arctic Scrapbooking,
so I have to show that I makes cards :)

Like this card that I have sent to my secret friend in Hobbyboden.
I am sorry that the quality of the photo of the card. The card is in a plastic bag...
I en klubb jeg er med i pleier vi å kjøpe en julegave hver, maks 50 kr.
Vi trekker hvem som får hvem sin gave.
Jeg gav bort denne; en vanlig kjøpt oppvaskklut som jeg hadde heklet en rød bord rundt,
og så heklet jeg et bokmerke.
Jeg fikk noen utrolig myke og herlige kosesokker av Randi. Tusen takk :)
-------
Another swap.
Some friend and I have a club where we give one gift each,
and we get one in return. It's not suppose to cost much.
I bought a ordinary kitchen cloth that I crochet a border around,
and I crochet a bookmark.

1 kommentar:

Bianca sa...

It is a sweet Christmas card. I like it.