21. jan. 2008

Julekortalong 2008

Har meldt meg på Julekortalong inne på Din Hobby.
Jeg har bundet meg til å lage to kort hver måned.
Har velgt å følge utfordringen for januar; Rødt og gull.
-------
Have joined a Christmas card callenge at Din Hobby.
I shall make two Christmas card every month.
Callenge for January: Red and gold.
Fikk låne stempel av min kjære søster Paddelora.
Gull stjernene fikk jeg også av henne. Hun er scrappern i familien.
Kjekt å ha noen å lære og låne av :)
Gullbandet har jeg fått av en tidligere HV :)
-------
I borrowed the stamp from my dear sister Paddelora.
I got the gold stars from her as well. She is the scrapper of our family.
Glad I can learn and borrow from her :)
Brukte gullstempel for å markere kantene. Knytebåndet er av bast.
-------
I used gold stamp to mark the edges. The band is bast.

Ingen kommentarer: